Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-06, 18:41   #11
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva bruker dere helgene til?

Mange helger tilbringes på hytta - da er vi masse ute, ordner og fikser litt (nybygd hytte så det er nok å ta seg til), går turer og koser oss inne med god mat og spill

Hjemme tar vi unna det vi ikke har gjort av husarbeid tidligere i uka, gjør ærend, går på tur, koser oss hjemme osv - ganske vanlige helgeaktiviteter vil jeg tro. Denne helge ser for eksempel omtrent sånn ut: Jeg kom hjem fra Oslo i går kveld etter tre dager på kurs. Mannen hadde da vært på fotballcup og fotballavslutning med ungene. I dag har jeg tatt unna litt klesvask og bakt ei sjokoladekake. Været fristet ikke til uteaktiviteter så vi inviterte bestemor og bestefar på formiddagskaffe istedet. Ungene har hatt besøk av ei venninne nesten hele dagen. Jeg og ungene har vært ute og gått med bøsse for Tv-aksjonen mens mannen var hjemme og lagde middag. Nå surfer mor, ungene tegner og far er i dusjen etter en times joggetur. Snart skal ungene i seng, klær legges fra til i morgen og så må jeg forberede meg litt til et møte på jobben i morgen. Hvis jeg får ei venninne med meg ut så satser jeg på å gå en tur i kveld mens mannen og jentene ser på Rosenborg-Brann-kamp på tv

Ei ganske avnlig helg her i huset (med unntak av at jeg vanligvis er hjemme på lørdag)