Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-07, 22:17   #38
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Brio Sing duovogn

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Etter å ha sett den live i dag, kan jeg ikke si at de hjulene virket avskrekkende små. Bagen var ganske romslig og den var utrolig lett. Spesielt å legge sammen..
Stakkars damen i butikken trodde jeg skulle ha den, sikkert pga mageflesket. Men gu, så deilig det var å late som en bitteliten stund..
Jeg hadde hatt den høyt på min liste hvertfall..

Så den i butikken her fradag, lekebutikken der man aldri får hjelp eller kan prøve vognene for at de er låst fast *sur*
Så gikk til "min" dame, men hun var på kurs og hun som jobber der deltid hadde ikke sett den ilag med varene. Så skal si det var en butikkeier på tlf som var sint. Hun skulle få den før lekebutikken for hun hadde bestilt den lenge før å fårr leverings garanti...

Men teleskophandtaket iriterte meg litt. fikk det ikke lengre ned og på det jeg fant ut var nederste så er det nesten for høyt for min rygg

Men mest iriterende var at jeg ikke fikk prøvd vogna eller settet på sportsvogn delen *gah*

De er jo sikkelig intersert i å selge vogner. NOT.
Ikke første gang de ikke vil selge meg en vogn.

Den kostet 6000 og noe for bag og sittedel og 4999 for enten bag eller sportsvogn delen.

Sist redigert av Honda : 11-11-07 kl 10:14.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat