Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-07, 21:45   #35
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forestillinger aldersgrense osv

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det kan da ikke være kinoens (eller teaterets) problem om foreldre tar med barn som er for små til å orke å se forestillingen? Jeg er mot ethvert tiltak som vil føre til at det blir enda flere "for små" barn på kino - for eksempel gratis eller veldig billige billetter for "fangbarn" - for det vil helt sikkert forstyrre resten av publikum. De færreste toåringer orker å sitte i ro og se en kinofilm, og da bør kanskje foreldrene vente til de er større (eller belage seg på å gå når knøttet har gått lei). Jeg har masse sympati med flerbarnsforeldre som ikke kommer seg på kino uten å ta med minstemann, men jeg synes fremdeles ikke dette bør være kinoens (eller de øvrige gjestenes) problem.

Da får man heller foreslå at kinoene setter opp flere babykinolignende arrangementer, der alle på forhånd er klar over at det kommer til å være bråkende småbarn til stede.

Jeg er enig med skilpadda, selv om jeg synes det er dyrt å gå på kino.
Her er det stort sett samme pris for voksen og barn, det hender at det skiller en 10er.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat