Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-07, 13:29   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi lager bad - og trenger et badekar!

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Hvordan da, mener du? Altså vanskelig å komme til i glipen der badekaret møter veggen? Uffda ...

Du har jo sett badekaret vårt. Det er kjempevanskelig å komme til slik at man får vasket på veggen "under bak" badekaret. Det vil nok være lettere med et badekar med høyere ben, slik at man får bedre plass til å ligge under det. Der jeg bodde før hadde jeg et gammlet løvefot-badekar, og da var det lettere, både på grunn av høyden og den rundere formen.

Men når vi får pusset opp skal jeg ha innebygd, det er skikkelig ekkelt å ligge på ryggen under badekaret å prøve å vaske veggen bak uten å se hva man egentlig driver med. Og den blir jo skitten fra såperester og dusjvann.

En annen løsning er jo å ha det såpass langt ut fra veggen at man kommer til med en arm fra oversiden i stedet.

Man kan forresten få ganske lekre plater til å ha på veggen i stedet for fliser. Baderomsplater har blitt adskillig bedre siden "faux marmor"-dagene.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat