Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-07, 17:37   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spinoff fra "kan du førstehjelp"

Jeg kom på dette da jeg leste "kan du førstehjelp"-tråden.

Da lillegutt var liten måtte jeg av ymse grunner vekke han til live fra pustestopp flere ganger. Til slutt gikk det på automatikken for meg...
Men når jeg har fortalt det til andre, sier de gjerne "å gud, jeg hadde fått panikk/hetta/ikke klart å gjøre noe!".

Jeg VET med sikkerhet at jeg ikke ville fått panikk om noe inntraff lillegutt nå. Jeg har også vært ute for andre episoder som har vært rimelig alvorlige, og vet at hjernen reagerer med "autopilot og gjøre det rette".

Men hva med dere andre?? Hadde dere fått panikk evt. frosset til om noe skjedde deres egen unge? Deres egne foreldre? En fremmed på gata? En bilulykke med blod overalt?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat