Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-07, 21:33   #41
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du førstehjelp?

Jeg gikk på et kurs (førstehjelp for barn) da storebror var liten, og et nytt i regi av barnehagen i fjor. Spesielt det vi hadde i barnehagen var veldig bra!

I tillegg har jeg lagt meg til en kanskje litt underlig vane, men når et av barna har satt noe i halsen så sjekker jeg ikke om det sitter bom fast - jeg legger dem på fanget mitt, i nedoverbakke, og dunker det ut. Jeg tenker at hvis jeg har den "drillen" inne sånn til hverdags, så vil jeg også gjøre det i en krisesituasjon.