Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-07, 21:12   #18
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Du må ikke finne på å amme"

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det er vel heller effekten av at en såkalt skjønnhetsguru sier i et program som halve Norges unge, kvinnelige befolkning drømmer om å delta i, at man får hengepupper av å amme, og at man heller skal bruke mme. (Ja, han sa det også, men jeg fikk det ikke ordrett med meg, for jeg satt sånn: )

I følge den alltid så flotte Nettavisen:

Sitat:

Og når du får barn skal du i hvert fall ikke finne på å amme. Da ødelegger du alt sammen. Klem ut melken og gi barnet flaske.

Han er en luring, han Jan Thomas Andre. Lite visste jeg at det var det at barnet diet som endret brystene.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat