Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-06, 21:45   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis dere fikk tilbud om extreme makeover?

Nå skal det sies at jeg egentlig er fornøyd med meg selv - på tross av mine skavanker - Jeg har nesten ikke hår på armer og bein, jeg har ikke appelsinhud og jeg har sjeldent fine ører...

Om jeg hadde vært nødt til å forandre på noe, så er det nok tennene - Jeg har vært guttejente og begge fortennene mangler en bit - ikke pent...Jeg ønsker ikke så hvite tenner at de lyser i mørket, men de kunne nok vært litt hvitere...

Ellers kunne jeg tenkt meg personlig trener og kokk - for å fått bort overskuddsfettet...