Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-07, 12:24   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid før barnet fikk navn?

Vi kalte datteren vår opp etter hennes italienske oldemor, og det navnet hadde vi hatt klart hele 5 år før hun ble født, faktisk. Nå er Camilla ikke noe sært navn, så jeg regnet med det ville passe barnet uansett, og det gjorde det til DE grader. Hun ER en Camilla. Uansett vokser de fleste barn inn i navnene sine etterhvert.
Vi har navnet klart nå også, til gutten jeg bærer på. Det har egentlig også (mest fra mannens side) vært klart i noen år nå, for det var aktuelt da jeg var gravid med Camilla også (visste ikke kjønnet hennes før etter fødselen).

Jeg MÅ ha navnene klare, evt. en liste med noen få navn, før fødselen. Så uenige jeg og mannen kan være om navn, så blir det uaktuelt at vi sitter og diskuterer dette i ukesvis etter at barnet er født, uten å bli enige.

Er man alene om valget, blir det jo lettere.