Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-07, 13:08   #39
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lang tid før barnet fikk navn?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Men så vanskelig som folk har for å skrive det riktig.
De vrianten med th eller tt, men vi har da ikke noen ekstra bokstaver en akkurat de man sier.

De fleste skriver vel det som er mest vanlig, så det ser jeg ikke på som så "sjokkerende". Jeg hadde helt klart skrevet "Mathias" om jeg bare hadde hørt navnet og ikke visste om det ble skrevet annerledes, for jeg har aldri sett det skrevet på andre måter. På samme måte ville jeg feks. ikke skrevet "Sesilie" selv om Cecilie uttales nettopp sånn.