Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-07, 14:44   #10
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: I alle dager ... Facebook-masing

Jeg har hatt en bekjent på vennelisten. Han er samboer og har baby på vei. Jeg likte ikke måten han hendvendte seg til meg på. Følte at han ville ha meg som et "sidesprang" eller noe.
Så jeg slettet han. Men så tok det to mnd og han har lagt meg til igjen.. jeeessess....
Nå har jeg spurt rett ut hva han vil da. Blir spennende å se om jeg hører noe mer.

Jeg har en "limited profile" for de jeg ikke vil skal se profilen min. De får kun opp navnet mitt og litt andre småting. Også får de en "venn" til på lista si.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat