Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-06, 22:54   #97
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde prikker?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg vurderer faktisk seriøst å legge ut en oversikt over de 20 siste prikkene som er gitt på den enkelte brukes profilside. Farge og kommentar (men ikke innlegg / hvem den er gitt til).

Det syns jeg er en dårlig idè. Iallefall for meg som bruker funksjonen i stedet for pm, til små kommentarer jeg syns er for personlige til å ta i tråden og til ting om meg selv som jeg ikke vil at alle skal vite. Jeg håper iallefall du gir beskjed i god tid før den funksjonen aktiveres, sånn at man har muligheten til å moderere seg selv.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat