Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-07, 13:19   #19
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem bestemmer frisyre og klær

Det er nok jeg som kjøper mest klær til Liv, men det hender absolutt at mannen slår til. Nå når han er i permisjon, er det som regel han som kler på henne, men det hender jeg legger fram klær. Jeg er nok generelt mer opptatt av at ting skal passe sammen, selv om han er ganske flink.

Når det gjelder hår, er vi litt uenige. Jeg synes vi snart bør klippe luggen hennes, mens han gjerne vil "spare" til langt hår på henne.

Jeg regner med at alt dette kommer til å endre seg når hun blir større og får egne meninger på feltet.