Sv: Sommerferie på Costa Blanca, Spania
Vi var to uker i Guardamar, ca 15 min kjøring fra Torrevieja opp mot Alicante. En fantastisk plass å feriere! Lei leiebil fra www.doyouspain.com ! De er billige, bilene er nye og seter følger med! Bilen bestiller dere hjemmefra i god tid, og henter på flyplassen. Det er tusen ting å gjøre der! Dere bør kjøre til benidorm, hvor de har en fantastisk dyrepark med show og ett badeland (mundomar), De har og en verdenskjent fornøyelsespark der som heter Terra Mitica som dere må få med dere! Alicante har en borg på ett fjell som er verdt ett besøk, samt mange muligheter for shopping!
Her er link til min ferierapport: http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...ight=guardamar
Ta sjansen - dere får en din tur!
Valencia blir ett godt stykke unna. Vi brukte ca 2 timer mener jeg fra guardamnar til Benidorm.
Shopping: Alicante! En stor by med ett flott senter som heter Grande Via (bla Disney Store og Zara).
Torrevieja er en by som er ganske stor, større enn Molde Shoppingsenter litt utenfor byen, stor badepark/land, og bra strender. Stranden i Guardamar (Moldestr) er vel kåret til Spanias beste??
Spørr om det er noe! Søk på norske spaniasider - ligger mye på nett!