Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-07, 14:24   #4
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferie på Costa Blanca, Spania

tinkadott har vel dekket det meste.

Foreldrene mine har hus like ved Alicante, og vi er der hvert år. Deilig familieferie.

Søsteren min har litt eldre barn enn meg, og de har vært både i Valencia og Barcelona, men det er et godt stykke (og enda lengre fra Torrevieja). Til Barcelona tok de tog fra Alicante, og overnattet et par netter. Tror Valencia var dagstur med bil, men den var visst slitsom.

Jeg har bare vært i Torrevieja én gang, og det fristet ikke til gjentagelse. Turistfelle. Benidorm er det samme, bare i større format, men parkene er flotte. Har vært i Terra Mitica, Mundomar og Aqualandia.

Ellers er det fint å kjøre litt opp i fjellene også. Kjøligere og friskere. Men kanskje ikke så veldig gøy for helt små barn. Vi var i Guadalest i sommer, og i dryppstenshuler ved Busot. Veiene i fjellene er ganske dårlige, og seksåringen ble bilsyk.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat