Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-07, 10:58   #35
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Husker dere hvem dere fikk av? Røde prikker (igjen)

Jeg har dårlig hukommelse når det gjelder navn. Så nei, jeg husker ikke hvem jeg får røde av. Jeg kan sjekke lista mi og finne de nyeste, men alt som er borte fra lista er også ute av hukommelsen.

Jeg tror kanskje jeg har sendt PM en gang etter en rødprikk (men det kan ha vært to), og da var det for å oppklare noe. Det er jo en gang sånn at enkelte ganger følges rødprikken av en kommentar, og noen ganger er det nødvendig med et svar. Korte svar tar jeg i form av prikk, lengre i PM. Den jeg husker handlet om en situasjon hvor en person følte seg personlig angrepet av meg, og hvor jeg mente det forelå en misforståelse. Da ville jeg oppklare det - ikke på grunn av rødprikken - men på grunn av kommentaren som fulgte.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat