Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-07, 13:14   #10
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Her er tråden jeg burde skrevet

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg synes dette er en vanskelig sak. Min første tanke er at jeg absolutt hadde sett at denne mannen ble sendt til Irak. Samtidig ønsker jeg at utkastelsen skal være bombesikker juridisk, noe jeg ikke har kvalifikasjoner til å mene noe om i denne saken.

Det jeg skremmes av er hva han kan komme til å gjøre hvis han blir kastet ut. Jeg mener ikke at det skal styre hva som skal skje med ham, men det ligger absolutt i bakhodet mitt.

Helt enig - han vil gjøre mye mer skade hvis vi kaster han ut en om han blir her.

Lett å si på hue og ut med han men det er nå engang slik at vi har lover og regler som følges her i Norge. Jeg ønsker ikke at det legges opp til at disse fravikes i tilfeller med høy medie profilering som denne. Overvåkingstjenesten har et titalls andre navn som folk med kjennskap til dette sier er langt "farligere" men de vet vi (heldigvis) ikke om.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat