Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-07, 13:22   #13
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Her er tråden jeg burde skrevet

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det jeg skremmes av er hva han kan komme til å gjøre hvis han blir kastet ut. Jeg mener ikke at det skal styre hva som skal skje med ham, men det ligger absolutt i bakhodet mitt.

Jeg kjenner også på den følelsen, men er allikevel helt klar på at jeg vil ha ham ut. Vi kan ikke være feige! Vi kan ikke la ham være her fordi vi er redde for ham. Jeg vil ikke at vi skal la oss manipulere. Det blir litt som med de karikaturtegningene som Selbekk (?) publiserte. Først ble jeg sint på ham, som gjorde Norge til et synligere mål for terrorister. Etterhvert gikk det opp for meg at vi ikke kan la oss kneble kun for ikke å havne i konflikt. Vi må handle ut fra hva vi tror på, og vi må nekte å la oss bruke av terrorister. :går i tog:

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat