Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-06, 13:42   #32
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan slutte å amme rent praktisk?

Jeg har jo stor forståelse for at det ikke alltid er like praktisk eller gjennomførbart at det er mor som tar avvenningen selv. Jeg er tilfeldigvis så ”heldig” at jeg fint takler å være våken om natten. Det er tiden mellom 05 og 11 som er mitt store problem. Dessuten tok vi avvenningen på et tidspunkt hvor vi var hjemme begge to, sånn at jeg fikk sovet ut på formiddagen.

Acsa, det var ikke bare avvenning fra nattamming som måtte til for at snupp sov hele natten. Så jeg er klar over at det ikke løser alle søvnproblemer å avvenne. Han er blant annet under utredning for melkeproteinallergi og har vært til behandling hos osteopat. Vi har sittet ved sengen hans mange netter, holdt i hånden, strøket og trøstet, så jeg er inderlig klar over at søvnproblematikk er noe som er veldig sammensatt. Mitt poeng var bare at jeg fikk beskjed om at det var lurt at jeg tok avvenningen, siden vi hadde muligheten til å la meg sove ut på andre tider av døgnet. (Og siden dette er en tråd om avvenning, ikke søvn, så gikk jeg ikke inn på alt det andre som skulle til for at han endelig sover hele natten.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat