Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-07, 11:04   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Ebay og paypal spørsmål

Noen erfarne ebayshoppere her som kan hjelpe meg?

Jeg kjøpte et plagg på ebay.com i går. Jeg registrerte en paypalkonto og registrerte mitt visakort der. Da jeg vant budrunden trykket jeg på knappen som heter "Pay now" eller noe slikt. Jeg fikk da en bekrefteles sendt til mailen min hvor det står:

This email confirms that you, Daffy, have paid XXXselger@hotmail.co.uk $XXX (beløpet) USD using PayPal.

This credit card transaction will appear on your bill as "PAYPAL *XXXnavnet til selger".

Det jeg lurer på er om beløpet blir riktig, og hva er videre prosedyre? I budrunden under selve budet stod det at shipping kostet US$29. Gjelder det for alle land da (det står at selger sender til Europa, og selger holder til i England), eller kan selger plutselig trekke mer enn det som står i kvitteringen min fra paypal som frakt?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat