Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-07, 14:03   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Det å reise til syden ...

Har dine barn vært i syden?

Mine barn på 13 og 15 år har aldri vært i syden. De nevner til stadighet at når mamma begynner å jobbe sååååå skal vi dra til syden. Det håper jeg vi får til, men nå er mannen min havnet på attføring så vi får se om 2-3 år, men da er eldstejenta gammel nok til å dra selv snart. Mine to eldste føler at ALLE er i syden. De har flere venner som er i syden en og to ganger i året. Dette er sårt for dem. Jeg ønsker og håper at vi etterhvert kan reise til syden sammen. Vi er fem stykker og det koster. Foreløpig er det utopi.....

Veslejenta var med meg, alene, til Kreta da hun var nesten 4 år. Jeg var ferdig med kreftbehandling og norskeeksamen på lærerskolen. Jeg fikk meg en kraftig angstrunde og min mor spanderte tur på oss to. Så det oppleves selvfølgelig urettferdig for de to eldste, men den turen var mest for min skyld. Jeg trengte den og heldigvis hjalp den turen for meg psykisk. Kom meg vekk fra helvete jeg hadde vært i da.......

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat