Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-07, 14:30   #18
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å reise til syden ...

Jeg tenker også charterferie når du sier Syden. Det har guttungen aldri vært på. Men hvis du tenker sør i Europa så har han det. Han har vært i Frankrike to ganger, og én gang i Italia.

Jeg vokste også opp som en som aldri hadde vært i syden. Og det var skrekkelig. Venner fortalte om bamseklubber, foreldre som drakk blå drinker, og moussaka, som var verdens beste matrett. Jeg var virkelig misunnelig. Vi gjorde bare slike kjipe ting som å tilbringe sommeren på hytta ved sjøen, besøke venner i Tyskland, bo på en familieeiendom på Gotland, eller gå på musicals i London. Jeg opplevde det som at jeg var mye mindre heldig stilt enn mine venner. Stor var forventningen da jeg i en alder av 19 år foretok Den Store Charterturen, og kom meg avgårde til Gran Canaria. Det ble med den ene gangen. (Ok, ikke helt riktig. Jeg skal på chartertur igjen på nyåret, sammen med noen venner. Jeg er ganske spent, for å si det slik. Men tror det blir bra siden vi blir en hel gjeng.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat