Sv: Pinlig for politiet - toppløsplakater
Opprinnelig lagt inn av Elin, her.
Og om den mest pubertale er den beste mekanikeren?
Men velger de å fremstå som pubertale vil man vel ikke finne ut at de er de beste mekanikerne da...
Det er litt det samme med frisører. Fremstår de som tyggistyggende fjortiser så kommer jeg aldri til å finne ut at de er de beste frisørene. Jeg stoler ikke på pubertale mennesker. De er uforutsigbare.
Eller hun blonde, med store pupper og dyp utringing som bare fniser, mens hun drar tyggisen ut av munnen. Mulig hun er den beste advokaten, men jeg ville ikke valgt henne.
Thats life baby.
Og tro meg, jeg er en av de som mener det er for mange regler for klær og oppførsel i samfunnet. Folk bør kle seg som de vil når de vil, folk kan henge puppedamer hvor de vil når de vil, men da må man jaggu regne med å få reaksjoner også. Om man ikke oppfører/kler seg slik normen tilsier må man tåle litt pepper. Folk burde skjønne at de tjener på å følge en del uskrevne lover og regler uten at sjefen, mamman eller naboen er nødt til å fortelle deg det. Og om det du faktisk gjør plager noen, så er det da vel helt på sin plass at disse sier klart ifra om dette.
At jeg velger å skifte om til bukse og genser iløpet av gallakvelden ser jeg på som helt uproblematisk. Jeg plager ingen med det. Men selvsagt vet jeg at noen syns det er stygt. Jeg må tåle noen kommentarer og jeg må til en viss grad forsvare mitt valg.
Hadde jeg valgt å henge halvnakne menn på kontoret mitt (som er i en statlig, offentlig bygning) har jeg mest sannsynlig støtt noen, og jeg har vært helt antenneløs. Og selv om det kanskje ikke var et besvisst valg fra min side så har jeg ingen vanskeligheter med å forstå at noen kanskje mener jeg nedverdiger 'mannen' på denne måten.
Sist redigert av Kirsebær : 18-11-07 kl 14:56.
|