Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-06, 15:01   #4
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde prikker?

Jeg kommer alt for sent inn i diskusjonen, men jeg synes det er dumt å tenke på "kollektiv avstraffelse" for noe som bare noen få driver på med. Jeg synes ikke det er verre enn at den som blir fornærmet "outer" prikkene. ala: Jeg fikk denne på rød prikk fra deg: <ett eller annet skrevet her> og jeg kan bare si takk i like måte!

Jeg skulle jo tror at hvis man ikke tar fem øre for å slenge med leppa til andre så kan man vel "oute" prikkene fra dem også? Husk at når trollene kommer ut i sola så sprekker de.