Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-07, 22:48   #14
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?

Jeg var akurat fylt 21 da jeg fikk turbo, nesten 1 mnd før.
Og mann var bare 19.. Han ble 20 da turbo var et par mnd hihi.

Fikk snoopy i 25 års gave...

Og jeg trykte å så etter at det ble rett 2 ganger før jeg trykte stem ,men enda ble det feil
skulle stemme 24-26 men stemte 21-23 å jeg skjønner ikke hvordan det gikk til. Blæ
er vel for trøtt til å se rett hehe

Sånn sett er vel jeg ganske heldig. Mange av dere sliter med å få barn, mange av mine slekninger og venner sliter mange år med å få barn. Så ofte never jeg ikke at turbo ble unnfanget med p-piller og snoopy kom til på slutten av en p-sprøyte...
Så ingen av de var jo plannlagte.
Og ingen av våre venner i samme alder hadde fått barn da. Men hadde en del i omgangs kretsen med barn.
Eks 2 av søskenbarna til mann fikk og tilig unger og de er 1 år gammlere en meg.
Og tanta til mann fikk sin tredje det året vi fikk turbo og hun var da 39. og de 2 første er nå 22 og 18. og hun har fått nr 4 , som nå er 2 år... Hehe

Men nå begynner en del venner å tenke på å få barn . og vi er ferdige.
hihi

Sist redigert av Honda : 18-11-07 kl 23:02.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat