Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-07, 23:22   #32
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?

Jeg var 27 da vår første/eneste ble født.

Jeg har alltid tenkt at jeg ønsker å bli ferdig med barn før fylte 30. Den alderen har jeg akkurat passert, og vi har ønske om et barn til. Grunnen til at jeg har hatt lyst å bli ferdig med barn før fylte 30 er at jeg ønsker en lengre periode uten ungdommer/barn i hus før vi blir pensjonister. Den perioden i livet hvor man kanskje fortsatt har helsa i behold, og forhåpentligvis romslig økonomi. At mamma var ung da hun fikk meg og søstra mi (18/24) har sikkert litt å si, i tillegg helseperspektivet. Dette er ønskene for mitt liv, jeg rynker ikke på nesen av at andre velger å få førstemann som 40-åring.