Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-07, 07:12   #16
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg har en overaktiv hjerne, så dersom jeg ikke tar kontroll og bruker telleteknikk for å sovne, så sovner jeg aldri, hjernen bare jobber og jobber med alt mulig som har skjedd i løpet av dagen, eller ikke skjedd, eller kunne skjedd, og hva jeg skal gjøre med fremtiden, og hvordan jeg kan handle i fremtiden for å unngå å gjøre fortiden opp igjen, osv, osv. Så jeg visualiserer en person som står å tegner på en whiteboard. Det blir tegnet en sirkel, og inni der tallet 100. Så viskes dette ut, uten at man berører sirkelen, og tallet 99 tegnes. – Ufattelig kjedelig, og effektivt. Jeg har som oftest sovnet før jeg kommer til 80. Det lengste jeg har holdt på er til 48 en gang. Jeg orker ikke tankekjøret, så enten, så går jeg rett på whiteboarden, eller så kjører jeg et avspenningsprogram først, og så whiteboarden dersom det er nødvendig.

Det må jeg prøve, etter at jeg har stått opp igjen for å sjekke om kaffetrakteren er avslått.