Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-07, 10:28   #9
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smokk og vektoppgang

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Jeg tror heller at barn som får for lite mat er mer urolige enn trøtte, men det kan selvsagt være at de blir slappe dersom de får altfor lite mat.
Man må vel bare ha i bakhodet at smokkebabyer, jeg tenker spesielt på de nyfødte - kan få for lite mat.

Men sugebehovet er jo et instinkt barnet er født med, og ofte kan nok det overgå sultfølelsen.

Jeg er enig med deg, barn som får for lite mat blir urolige. De som får altfor lite mat blir slappe og sover mye, men det skjer ikke over natten, og det vil også synes på barnet. Da vil babyen også være slapp i våken tilstand. Det er noe helt annet enn å ha en lang soveøkt og la seg roe med smokken.

Jeg har hatt tre smokkebarn, og alle tre er store og har hatt god vektoppgang. Min første var aller mest glad i smokken, og hun var også den som la på seg mest. De første ukene la hun på seg 400 g i uken, og da hun var 6 mnd veide hun over 9,5 kg.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat