Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-07, 13:59   #20
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er man tolerant?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes på en måte det med f.eks. vaner og smak (eller interesser, som him nevner) er litt pussige ting å snakke om toleranse i forhold til. Jeg synes det er rart om man skal bruke et såpass sterkt ord som "intoleranse" om det å synes at andre er stygge på håret eller å synes at det er uforståelig at noen gidder å bruke tid på å lese fantasy. Eller om det å synes at "sydenferie" er harry, for den del.

Jeg synes ikke man er lite tolerant om man synes sydenferie er harry, jeg synes man er lite tolerant hvis man tror at sydenferie er harry bare fordi en selv synes det.