Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-07, 15:12   #87
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Paradis og Hop er nok gode adresser, og enda dyrere enn Bønes. Det er kanskje Ullevål Hageby? Sandviken er Frogner, Kalfaret er Gimle og Nordnes tilsvarer St. Hanshaugen?

Tusen takk for at du oversetter til oslosk. Det gjør det så mye enklere! (Jeg synes for øvrig det er pussig at Paradis er ålreit. Jeg husker Paradis fra noen ralleturer vi hadde til Bergen i tenårene, og har alltid tenkt på Paradis som ei himkok-bygd. Men ok, jeg tror dere når dere sier det altså.)

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat