Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-07, 17:50   #105
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snobbete eller harry

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg testet ut som nyrik forresten. Visvas! Hytte i funkisstil må da være det harryeste som finnes. Funkisstil kan sikkert passe inn i mer urbane strøk, men hvis noen velger funkisstil på hytta langt til skogs er det så snobbete at det har tippet langt over i det harrye for lenge siden. Ordnung muss sein! Funkis i byen og bonderomantikk på hytta.

Nenne.

Jeg oppfattes nok som snobbete av en del, jfr Tinetoff sine utlegninger om kunnskap. Det er greit nok for meg. Jeg er sikker på at jeg oppfattes som Harry av enkelte som ser forskjell på Prada og Svada, og det er helt greit det også.

Må jeg velge, vil jeg vel heller oppfattes som snobb, type politisk korrekt lesesnobb.