Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-07, 11:44   #46
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er man tolerant?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Men skal jeg tåle at du mener ting om meg? Skal jeg feks tåle at du synes jeg er harry og samtidig måtte betrakte deg som tolerant? Er det ikke slik at om du er tolerant, så skal jeg om jeg er relativt fornuftig forstå at du er det? Eller er det slik at om jeg er harry, så er jeg så "lost case" og sannsynligvis så lite oppegående at jeg ikke har forutsetning for å skjønne at du faktisk er tolerant?

Ja, nå tåler jo jeg at du mener at jeg er intolerant, så da er det vel heller du som er intolerant som ikke tåler at jeg synes at begrepet syden er harry.

Jeg tror du og jeg definerer toleranse veldig forskjellig. Jeg har rett.

(men tolererer selvfølgelig at du mener at du har rett. )

...må legge til at jeg mener jo slett ikke ting OM DEG, jeg mener bare andre ting enn deg om de tingene du eventuelt gjør.

Sist redigert av Maverick : 21-11-07 kl 12:26. Årsak: Presisering, presisering.
Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat