Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-07, 21:02   #6
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ullundertøy til voksen

Krokofanten har akkurat fått inn masse ullundertøy til voksne. (Står nederst på sidene med gensere, longs og undertøyssett.) http://www.mamut.net/controls/shop/s...=krokofantenAS

Til dame er det svart trøye og longs med blonder, klar rosa trøye og longs eller eplegrønn trøye og longs. Damestørrelsene er jo en del dyrere enn barnestørrelsene, men de som bruker opp til str. 40 i klær kan helt fint bruke barnestørrelsene. Jeg er 173 høy og bruker str. 36/38 i klær, og str. 170 er god i størrelsen til meg. Og ikke glem deilige ullsokker. Jeg bruker de tynne mye. Og H&M har faktisk mye deilige tykkere ullsokker. Jeg kjøper de ribbestrikkede knestrømpene og bretter dobbelt ned utenpå tights/longs.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat