Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-07, 08:04   #19
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva må man ha gjort før jul?

Så langt har jeg kjøpt de fleste gavene, inklusive kalendergavene. I dag skal jeg pakke inn alt, håper jeg, og få adventskalenderen klar. Skulle jeg mangle noe håper jeg å få fikset det i dag.

Medisterkakene til julemiddagen laget jeg forrige helg og nå til helga håper jeg å få bakt lefser. Jeg har kjøpt inn safran så jeg har til Lussekattbaking.

Julekortene er bestilt og de har kommet. Dem begynner vi med til helga tenker jeg. Vi begynner med dem som bor lengst unna og jobber oss hjemover.

Jeg har laget liste over alt vi skal gjøre i desember, basert på Juleboka mi som jeg skriver i hvert år. Så jeg har satt av dager til sosiale aktiviteter, juleavslutninger, til julegodtlaging, julekortskriving, baking, sølvpuss og alt annet som skal gjøres. Når jeg fordelere det utover med litt hver dag, har jeg ikke mer enn tida og veien frem til julaften.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat