Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-07, 11:16   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din mest harry egenskap?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Kaller du meg dårlig mor?

Selvsagt. To barn og ikke Singstar... Makan. Du kan skylde deg selv når dine søte små om noen år raver rundt Oslo S og ber om penger til neste skudd.

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Å, jeg kom på en ting til. Jeg bruker engelske ord og uttrykk i dagligtalen min. Det er kjempeharry. Som oftest har jeg begynt å bruke det for å være morsom. Jeg er jo veldig morsom.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Hah! Det er ingenting, jeg har for ikke så lenge siden i ettermiddagsrushet, bærtet, rullet ned vinduet, hyttet med neven ut gjennom vinduet og ropt "Nå får du faen meg bank snart" til en bilist som prøvde å skvise meg ut av min fil.

Dette skjer jo bare på film.