Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-06, 21:45   #8
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I forrige uke kom vi over en diskusjon om abort

Jeg synes faktisk dette er veldig, veldig vanskelig. Jeg synes aldri en mann kan pålegge en kvinne å beholde barnet sitt.

Men jeg har vanskelig for IKKE å mene at en mann også skal ha rett til å beholde sitt barn. Dvs. at hvis han, og bare han, vil ha ansvaret for barnet, så er et svangerskap et svært lite offer i forhold til et barns liv.

Som sagt, dette synes jeg er veldig vanskelig. På den ene siden, kvinnes selvbestemmelse over sin kropp. På den annen side, mannens rett til å være far. Likestilling i praksis er ikke alltid like lett.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat