Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-07, 11:42   #110
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din mest harry egenskap?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg var på byen med noen venninner. Den ene venninnen min stilte seg i kø ved baren for å bestille drinker til oss, men det varte og rakk, og hun fikk aldri bestilt. Da tok selvsagt Nabojenta affære, gikk bort til bardisken, løftet opp både topp og bh og bare stod og ventet på reaksjoner. Vips, så var drinkene bestilt, og min venninne stod med haka på leggen.

Må få sagt at dette er noen år siden, og brystene mine hadde adresse litt høyere oppe enn i dag ...

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg var godt full da jeg klappet en av sjefene på rompa og hvisket noen ord i øret hans før jeg dro hjem for kvelden. Det var skikkelig pinlig å møte ham dagen etter, for jeg husker ikke hva jeg hvisket.