Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-07, 12:28   #62
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan snobber du?

Jeg fniser av Kirsebær. Men dette synes jeg primært er å være fordomsfull, ikke snobbete. Det ligger i ordet, man dømmer folk på forhånd, etter noen bestemte kriterier.

Jeg innrømmer også at jeg har det. Jeg tror jeg har mindre til felles med mennesker som ikke leser, eller bare leser trash. Jeg synes helt oppriktig at folk som bruker livet sitt på å se middelmådigheter synge karaoke (aka Idol) er rare. For ikke å si å bruke penger på å stemme på dem.

Jeg forhåndsdømmer helt sikkert etter utseende også. F.eks. nevnte boobsdame.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat