Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-06, 21:56   #14
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I forje uke kom vi over en diskusjon om abort.

Dette er vanskelig, jeg er nok mot abort, men syns begge burde ha ett ord med i laget.

En bekjent av meg fortalte at ho hadde tatt abort,
og at ho ikke hadde latt mannen (som ho var og forsatt er sammen med) fått sagt noe som helst.
(Skjønner ikke helt hvorfor hun fortalte det da jeg ikke kjenner henne så godt.)
Det reagerte jeg på, men sa ingen ting.

Dersom de er i et forhold er det vel ganske naturlig å snakke om dette selv om kvinnen bør ha det siste ordet.

Et annet eksempel, en som finner ut at hun er gravid og kjæresten hennes sier at det "fjærner" vi og presser henne til å drikke alkohol på en fest noen dager etterpå. Jeg var på festen, fikk vite etterpå at ho skulle ta abort og at det var kjærsten som var pådrager for det... De har i ettertid ( to år senere) slitt med å bli gravid og hun har abortert. Tror dette sliter veldig på henne nå. Jeg kjenner henne bare gjennom en felles bekjent så vet ikke hvordan det går med dem nå, det er 2-3 år siden jeg traff henne sist.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat