Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-07, 21:46   #51
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir dere julegaver til venners barn?

Mine to bestevenninner får gaver, og barna deres (bare tre til sammen, og flere blir det ikke, så det er overkommelig). Er bevisst på å gi "skikkelige ting" og føler ikke at vi bidrar til noen bunke med plæstikk fæntæstikk: Barna har stort sett fått bøker og venninnene mine har ofte fått bruksting: Gode oljer, eddik og honning, for eksempel. Jeg og venninnene mine har ofte fått til en pakkeåpningsseanse en gang før jul, selv om vi bor på forskjellige steder i landet. Det er en førjulstradisjon.

I år må det bli noe som kan sendes.