Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-07, 08:44   #13
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?

Veps og bier. Jeg blir nok minst like hysterisk som noen av dere andre her. Fekter med armer, roper, skriker, og blir den for nærgående, så kan jeg sette i å gråte. Samme med edderkopper. Makter dem bare ikke. Jeg har fortrengt mesteparten av det halve året vi bodde i en pitteliten kjellerleilighet med bare trepanel på veggene.

Ellers kjenner jeg at jeg blir litt småuggen av veldig gamle mennesker. (VELDIG gamle, ikke sånn 60-70, men sånne som kanskje sitter i rullestol, bruker bleier, er demente, osv.) Det sier seg selv at jeg aldri kunne jobbet på aldershjem. Jeg drømmer om å bli jordmor, og må da gjennom sykepleien. Har gått noen runder med meg selv og kommet frem til at jeg skal klare å komme gjennom den perioden hvor man må jobbe med eldre. Jeg MÅ jo bare... Men unngår det hvis jeg kan. Den frykten bunner rett og slett i at jeg er livredd for å ende opp slik selv. Det må være så fryktelig ydmykende og bli byttet bleie på av noen som kunne vært barnebarnet ditt.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat