Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-07, 09:22   #18
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?

Jeg har høydeskrekk. Såpass plagsomt at jeg får problemer med pust og syn og sånt, og ikke skal jeg særlig høyt opp heller. Verst er lange skråninger som ender i havet. :angst:

Jeg har også sprøyteskrekk, men den jobber jeg med. Det har blitt litt bedre etter at jeg begynte å gi blod, men jeg blir aldri helt fortrolig med å ha en nål i armen som tapper blod.

Ellers tror jeg ikke det er noe? Jo. Jeg har frykt for å se folk pelle buser eller bite negler. Og det ser jeg stort sett hver dag, det er ikke grenser for hva folk får seg til å gjøre på kollektive transportmidler.