Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-07, 09:30   #2
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Svenske feminister krever rett til toppløs bading

Jeg tillater meg å være litt seriøs. Jeg tror at kvinners bryst for alltid er så tett knyttet opp til seksualiteten, og at Bara Bröst aldri vil kunne komme i mål med sitt manifest.

Og for meg er det helt greit. Jeg har overhode ikke noe ønske om å kunne gå barbrystet i svømmehallen, og kommer ikke til å løfte en finger for å kjempe akkurat den kampen der.

Dersom man ønsker å kjempe for likestilling mellom kjønn, bør det skje på andre (og viktigere) arenaer. Lønn, arbeidsvilkår, pensjoner og så bortetter. Det er mulig at forskjell mellom menns og kvinners bryst kan ses på som et symbol på likestilling (rett til å gå barbrystet der menn sosialt akseptert kan gå barbrystet), men argumentasjonen går ikke (enda) hjem hos meg.

Sist redigert av Anda : 23-11-07 kl 09:49.
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat