Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-07, 09:46   #3
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svenske feminister krever rett til toppløs bading

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Jeg tillater meg å være litt seriøs. Jeg tror at kvinners bryst for alltid er så tett knyttet opp til seksualiteten, og at Bara Bröst aldri vil kunne komme i mål med sitt manifest.

Jeg håpte på seriøse svar, jeg kunne bare ikke dy meg for å flåse litt (som vanlig).

Jeg tror også det er en nokså lang vei å gå for å avseksualisere kvinnebryst, og er høyst usikker på om det er Det Riktige (TM) å jobbe for. Som mann klarer jeg ikke helt å oppdrive dårlig samvittighet for å bli opphisset av kvinnebryst, men det er selvsagt situasjonsbetinget (jeg blir for eksempel ikke spesielt opphisset av å se bryster i forbindelse med amming).

Manifestet til Bara Bröst er ganske voldsomt, men jeg har ingen problemer med se skjevheten i at man gå toppløs på stranden, men ikke i badebassenget.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat