Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-07, 14:47   #70
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?

Hmm, redd nei, men mye jeg ikke liker.

Skogstjern, tenk om nøkken kom å tok meg?
Høyde"skrekk" Jeg er ikke redd, men får en dragning mot stupet og føler at jeg må hoppe, derfor holder jeg meg langt unna slike steder. Prøvde meg på Grand Canyon, gubben måtte holde meg GODT fast.
Eiffeltårnet var kult, for der er det gitter helt opp til taket, sto klistret inntil gitteret jeg å så utover......

Hater å ha tærne på utsiden av dyna....
Hater rester.
Gubben kan spise rester etter middagen, men det må spises opp samme dag, lengre skal det ikke stå i kjøleskapet. Jeg takler ikke å varme opp rester å spise.
Får jeg vite at det jeg har spist er rester, så brekker jeg meg.

Slim takler jeg SVÆRT dårlig, dermed takler jeg sæd like dårlig. Kondom er et MUST.

Voksnes tær.....men har kommet over litt av ekkelheten etter jeg begynte å jobbe med eldre. Må jeg så må jeg, men liker det svæært dårlig.

Og så HATER jeg amerikanske veps, de røde svære på nesten 5 cm lange.
Fader å de er hissige, løp rundt i hagen med det udyret etter meg KUN pga at jeg tok et uskyldig bildet av den..
Skal aldri ta bilde av en veps igjen....

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat