Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-07, 21:23   #5
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?

Jeg er blitt mye bedre enn før, da var jeg nærmere nevrotisk tror jeg. Tidligere bodde jeg i en blokkleilighet i 3. etasje med lås nede, men allikevel sjekket jeg i kikkehullet i døra hele tiden hvis jeg var alene hjemme, og jeg måtte trekke for gardinene. Hvem ville klatre opp på balkongen i 3. etasje liksom? Jeg måtte sjekke både under seng og i skap før jeg la meg. Og jeg trodde alltid jeg hadde glemt å skru av komfyren før jeg gikk ut, kunne sikkert sjekke 10 ganger før jeg gikk. Slik kunne jeg nok fortsatt å ramse opp.....Jeg føler fremdels for å trekke for gardinene hvis jeg er i 1. etasje når det er mørkt og jeg er alene, men ellers har jeg lagt fra meg disse nevrosene.

Men jeg er fremdeles livredd for edderkopper og andre ekle kryp. Ellers går det litt sånn i perioder ang. mat jeg synes er ekkel og ikke klarer å spise. F.ex reker, pølser, kaviar osv.