Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-07, 13:17   #13
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Marianne Aulie på ferde igjen ...

Jeg har prøvd å tenke ut en kommentar til artikkelen Fruktflua linker til. Jeg har visst dessverre ikke noe å si. Marianne Aulie er rett og slett ikke provoserende. Bildene i FHM viseren en vakker (om enn Disneyaktig) kropp, og kyssebildet er kun et kyssebilde. Rompa som ble sensurert er det heller ikke noe å si om. Marianne Aulie fremstår som en kvinne som har mye på hjertet, men som mangler slagkraften til å få frem et budskap. Det kysset så bare pent og pyntelig ut. Jeg tror nok Kristoffer Schau hadde klart å få litt mer schwung over det. Aulie er tam, rett og slett.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat