Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-07, 19:46   #11
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smittefare og hjelp ved sykdom

Vi har bedt om hjelp, en gang da vi begge var syke og måtte be moren til mannen kjøpe noe Cola og FArris til oss, vi fikk ikke i oss noe og klarte ikke gå på butikken. Da var hun bare såvidt innom med det, vi klarte ta oss av S selv. Hun ble ikke smittet.
Mannen bad også moren sin om hjelp for 4 helger siden da han var alene hjemme med S. Moren hans hentet S i barnehagen og lagde middag til ham, samt la ham. Hun ble ikke smittet (Nå mener jeg fremdeles at mannen var matforgiftet etter å ha spist selvskutt and, men han nekter for det selv).

Vi klarer oss helst selv i slike situasjoner, men hvis jeg skal spørre noen spør jeg foreldrene våre. Dersom det kun gjelder å kjøpe noe cola eller noe på butikken kunne jeg spurt noen av naboene der vi bor nå. De kunne jo bare satt det på trappa. Vi har nå naboer som også kunne levert og hentet S i barnehagen.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat