Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-07, 19:22   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fyrer dere med ved?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Du får flytte hit. Vi bor også i blokk og har en fantastisk Jøtul ovn som varmer noe helt utrolig . Det er første stedet jeg bor hvor det har vært mulighet for vedfyring, og jeg er totalt avhengig. Det må være vedfyring dit vi engang flytter også.

Åh som det frister. Jeg sitter her med TRE par sokker, strømpebukse, bukse og TRE gensre, hver eneste dag. Vi fyrer med sånn elektrisk frittstående ovn, men den varmer ikke nok. Jeg fryyyser!! Må sove fullt påkledd også, i nesten like mye klær, ellers dauer jeg.