Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-06, 14:19   #5
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Formell og uformell

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg husker at eldre naboer var fruer da jeg var liten, og det var klasseforstanderen min i første klasse også (eldre dame av den gamle skolen). Men etter det har det vært dårlig med det.

Å referere til forfatteren som "Rune" i en litterær analyse så mildt sagt komisk ut, ja. Minner litt om biografier for barn, de der "Historien om …"-bøkene, hvor f.eks. Mozart gikk under Wolfgang hele boka.

Åh,ja! "Historien om..." Jeg slukte alle jeg kom over, og var nok på fornavn med både Isac (Newton) og Florence (Nightingale).